Statystyka

Dodano: 2019-05-23, PODBÓJ WŁOCH

Wycieczkowy pamiętnik :-)

16.05 Czwartek
Z uśmiechem na twarzy wyjechaliśmy z Wolsztyna, aby podbić Włochy. Droga mijała szybko, towarzyszyły nam włoskie przeboje, puszczane przez pana Stasia.

17.05 Piątek
Ciąg dalszy podróży nie sprawiał nam kłopotu. Bawiliśmy się świetnie. Po przyjeździe rozpakowaliśmy się w naszych apartamentach i wyruszyliśmy na spacer po pięknej okolicy. Dzień zakończyliśmy karaoke.

18.05 Sobota
Wczesnym rankiem wyruszyliśmy do Watykanu. Zwiedzaliśmy wiele zachwycających kościołów i podziwialiśmy fontanny. Po wyczerpującym zwiedzaniu, udaliśmy się na najlepsza pizzę w mieście. Była naprawdę pyszna. Dodatkowym punktem programu były zakupy, które bardzo nas ucieszyły.

19.05 Niedziela
Tego dnia "na tapecie" było Koloseum. Widzieliśmy wiele zabytków antycznych, m.in. Forum Romanum, Hiszpańskie schody i Kapitol. Jak zwykle zaskoczyła nas pogoda, lecz nawet to nie popsuło nam humorów.

20.05 Poniedziałek
Zwiedzanie zaczęliśmy od kościoła Św. Franciszka w Asyżu. Pani przewodnik przybliżyła nam trochę patrona tego pięknego miasta. Byliśmy zachwyceni urokiem tego miejsca. Po południu wsiedliśmy do autokaru i ruszyliśmy w kierunku Wenecji. Wieczorem udało nam się zamoczyć nogi w Adriatyku.

21.05 Wtorek
Rano zaczęliśmy od krótkiego rejsu po Lagunie. Pierwszym miejscem, do którego poszliśmy, był kościół Św. Marka. Pani przewodnik opowiadała nam bardzo ciekawe rzeczy dotyczące Wenecji. Zobaczyliśmy też najwyższą wieżę w mieście, z której widoki były niezwykłe. Zwiedziliśmy niezwykle ciekawe miejsca i dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek. Pod wieczór wyruszyliśmy w drogę powrotną do Wolsztyna.

22.05 Środa
Noc minęła całkiem dobrze. Rano przekroczyliśmy granicę Polski. W trakcie drogi zrobiliśmy przerwę, na której daliśmy prezenty swoim „umilaczkom”. Na koniec zrobiliśmy ostatnie zdjęcia i wróciliśmy do domów. Ta wycieczka zostanie w naszej pamięci na zawsze. Było super❤️

Julia Lipowicz

Zobacz cały rok
Dziennik

Archiwum poprzedniej strony Gimnazjalnej
Copyright © www.sp2wolsztyn.pl 2017 - 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone.
"Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia"